Vrijwaring: de onderstaande tekst is automatisch vertaald vanuit een andere taal met behulp van een vertaaltool van derden.
De markt voor augmented reality en virtual reality zal naar verwachting USD 2.174,18 miljard bereiken, met een groei van 46,74% CAGR (20202030)
Toekomstige inzichten in marktonderzoek:
Volgens projecties zou de augmented reality- en virtual reality-markt in 2030 meer dan USD 2.174,18 miljard waard zijn, met een CAGR van 46,74% tussen 2022 en 2030. De breedte van dagelijkse klusjes waar gekoppelde apparaten bij kunnen helpen, zoals het zoeken naar informatie, inkoop en andere activiteiten, is aanzienlijk uitgebreid dankzij de augmented reality- en virtual reality (AR / VR) -industrie. Virtual reality, aan de andere kant, stelt gebruikers in staat om de wereld te verkennen vanuit het comfort van hun huis. Klanten van virtual reality gaming krijgen toegang tot een 3D-omgeving die hen een idee geeft van de fysieke aanwezigheid van het spel. Terwijl augmented reality (AR) -technologie de werkelijke wereld verbetert door er computergegenereerde gegevens bovenop te leggen, biedt virtual reality (VR) -technologie ervaringen die bijna echt en / of geloofwaardig zijn in een kunstmatige of virtuele omgeving.
Het toenemende gebruik van augmented reality en virtual reality in de retail- en e-commerce-industrie zal de markt voor deze technologieën stimuleren.
Augmented Reality en Virtual Reality Marktrapport Scope:
Parameter | Bijzonderheden |
Omzetprognose in 2030: | USD 2.174,18 miljard |
Groei: | CAGR van 46,74% van 2020 tot 2030 |
Prognoseperiode: | 2020 -2030 |
Rapportdekking | Omzetprognose, concurrentielandschap, groeifactoren en trends |
Ontvang een gratis voorbeeld-PDF-bestand:
https://www.marketresearchfuture.com/sample_request/6884
De vraag naar head-mounted displays (HMD’s) in de entertainment- en gamingsector neemt toe en marketingtechnieken maken steeds meer gebruik van augmented reality en virtual reality. Ook in de e-commerce en retail sector is er een groeiende vraag naar AR/VR. Bovendien voeden de groeiende behoefte van de productie- en gezondheidszorgsector aan AR- en VR-apparaten, evenals de toenemende financiering en investeringen van grote marktdeelnemers, de expansie van de markt. Microsoft onthulde bijvoorbeeld de tweede generatie HoloLens, de HoloLens 2, in mei 2019. Het volledige pakket van de HoloLens 2 wordt geleverd met gratis proefversies van Azure-tegoed, Unity Pro en de Unity PiXYZ CAD-gegevensplug-in. Bovendien werd onthuld dat Unreal Engine 4-compatibiliteit voor HoloLens 2 gebruikers een meer realistische ervaring zal bieden.
Regionale evaluatie
Noord-Amerika, Europa, Azië-Pacific en de rest van de wereld zijn de regio’s waarin de augmented reality- en virtual reality-marktstudie is opgesplitst. Het grootste marktaandeel werd gedragen door de regio Azië-Pacific. Tijdens de onderzoeksperiode wordt verwacht dat de Noord-Amerikaanse regio de grootste CAGR zal hebben.
Door de aanhoudende ontwikkelingen in VR-technologie rapporteerde Azië-Pacific in 2021 het hoogste omzetaandeel in de AR/VR-markt. Omdat China een grote distributeur is van HMD’s en andere VR-gerelateerde goederen, is de VR-markt van het land dramatisch uitgebreid. De uitbreiding van de industrie in Zuidoost-Aziatische landen wordt ook geholpen door technologische vooruitgang. Tijdens de projectieperiode zal Noord-Amerika naar verwachting de snelste groei laten zien. Dit komt omdat VR-technologie veel wordt gebruikt in een verscheidenheid aan toepassingen in verschillende bedrijfssectoren, met name in de gaming- en automobielsector. Moderne VR-headsets worden steeds populairder in Europa vanwege de grotere gamingpopulatie van het continent. De snelle creatie en distributie van krachtige VR-hardwarekits gericht op de gaminggemeenschap heeft de uitbreiding van de lokale markt versneld.
Ontvang korting op dit onderzoeksrapport:
https://www.marketresearchfuture.com/check-discount/6884
Marktverdeling
Technologieperspectieven: Op basis van technologie zijn er vier categorieën augmented reality en virtual reality: marker-based (passieve marker, actieve marker), marker-less (model-based, image processing-based), anchor-based, non-immersive en semi- en fully-immersive. De semi- en volledig meeslepende sector van de augmented reality- en virtual reality-markt had het grootste omzetaandeel in 2021. Bovendien is het tijdens de projectieperiodeverwacht de hoogste CAGR te hebben.
Het leveren van inzichten Hardware, sensoren, halfgeleidercomponenten, displays en projectoren, positietrackers, camera’s en andere (computer / videogenerator en combiner) vormen de marktsegmentatie voor augmented reality en virtual reality-markt op basis van aanbod. De markt zal naar verwachting groeien met de grootste CAGR in de hardwaresector tijdens de prognoseperiode, die het meeste omzetaandeel had in 2021.
Consumentenelektronica, media &entertainment, automotive, gezondheidszorg, retail, ruimtevaart &defensie, BFSI, IT &telecommunicatie, productie, onderwijs, reizen &toerisme en onroerend goed zijn de verticals die deel uitmaken van de marktsegmentatie voor augmented reality en virtual reality. Vanwege de vele vooruitzichten voor VR in de gezondheidszorg, waaronder medische marketing, ziektebewustzijn en medisch leren en training, wordt verwacht dat de gezondheidszorgcategorie gedurende de projectieperiode het snelst zal groeien.
Device Kind Insights: Afhankelijk van het type apparaat zijn er zes categorieën augmented reality en virtual reality marktonderzoek: head-mounted displays, head-up displays, virtual reality, gesture-tracking devices, projectoren en displaymuren. De AR/VR-markt werd in 2021 gedomineerd door head-up displays en gedurende de prognoseperiode zal deze markt zich naar verwachting ontwikkelen met de snelste CAGR. In de auto-, lucht- en ruimtevaart- en defensie-industrie en voor training worden head-up displays (HUD’s) meestal gebruikt om afbeeldingen aan te vullen.
Blader door het volledige rapport:
https://www.marketresearchfuture.com/reports/augmented-reality-virtual-reality-market-6884
Belangrijkste spelers:
Belangrijke spelers zijn Google (VS), Sony (Japan), Apple Inc. (VS), Samsung (Zuid-Korea), Microsoft (VS), HTC (Taiwan), Oculus (VS), PTC (VS), Seiko Epson Corporation (Japan), Lenovo (China), Wikitude (Oostenrijk), Blippar Group Limited (VK), MAXST CO., Ltd. (Zuid-Korea), EON Reality (VS), Uil VR Solutions BV (VS), CyberGlove Systems Inc. (VS) (Japan).
Lees meer onze andere rapporten:
https://jayprakashmrfr.blogspot.com/2022/12/edge-analytics-market-to-surpass-usd-11.html
https://www.tumblr.com/jaymrfr/704873158142050304/retail-automation-market-is-projected-to-reach
Over Market Research Future:
Market Research Future (MRFR) is een gewaardeerd bedrijf met een reputatie van het bedienen van klanten op het gebied van informatietechnologie (IT), gezondheidszorg en chemicaliën. Onze analisten voeren nauwgezet primair en secundair onderzoek uit om een naadloos rapport te bieden met een 360 graden perspectief. Gegevens worden vergeleken met gerenommeerde organisaties, betrouwbare databases en internationale enquêtes voor het produceren van onberispelijke rapporten ondersteund met grafische en statistische informatie.
Wij bij MRFR bieden gesyndiceerde en aangepaste rapporten aan klanten volgens hun wens. Onze adviesdiensten zijn gericht op het elimineren van bedrijfsrisico’s en het stimuleren van de bottomline marges van onze klanten. De hands-on ervaring van analisten en het vermogen om scherpzinnig onderzoek uit te voeren door middel van interviews, enquêtes en peilingen zijn een verklaring van onze bekwaamheid. We houden de markt voortdurend in de gaten voor eventuele schommelingen en werken onze rapporten regelmatig bij.
Contact:
Market Research Future (onderdeel van Wantstats Research en Media Private Limited)
99 Hudson Street, 5e verdieping
New York City, NY 10013
Verenigde Staten van Amerika
1 628 258 0071 (VS)44 2035 002 764 (Verenigd Koninkrijk)
E-mail: [email protected]
Website: https://www.marketresearchfuture.com