header-logo

Kunstmatige intelligentie gedreven marketing communicatie

Vrijwaring: de onderstaande tekst is automatisch vertaald vanuit een andere taal met behulp van een vertaaltool van derden.


Edutainmentmarkt zal naar verwachting USD 17,99 miljard bereiken bij een CAGR van 17,99% in 2030

Feb 20, 2023 5:00 PM ET

Edutainmentmarkt: De Edutainment-markt wordt gedreven door een toenemend besteedbaar inkomen met een gezonde CAGR van ~ 17,99% tijdens de prognoseperiode van 2022 tot 2030.

Volgens een uitgebreid onderzoeksrapport van Market Research Future (MRFR), “Edutainment Market: By Service Type, By Revenue Source, By End User, By Region – Market Forecast Until 2030″, wordt voorspeld dat de markt aanzienlijk zal gedijen tijdens het beoordelingstijdperk van 2020 tot 2030 bij een gezonde CAGR van ongeveer 17,99% om tegen het einde van 2030 een waardering van ongeveer USD 17,99 miljard te bereiken.

Marktonderzoek Toekomstinzichten

Volgens mrfr-analyse zal de wereldwijde Edutainment-markt naar verwachting een CAGR van 17,99% registreren van 2022 tot 2030 en een waarde hebben van meer dan USD 17,99 miljard in 2030.

Edutainment Markt Concurrentie Analyse:

De lijst met toonaangevende bijdragers op de wereldwijde markt voor Edutainment Market omvat bedrijven zoals:

  • Brightcove Inc
  • Tata Zonen Private Limited
  • KNeoMedia Beperkt
  • KidZania Operations S.A.R.L.
  • Kramer Electronics en LEGOLAND Discovery Center
  • Kaltura Inc
  • Kidz Holding S.A.L.
  • E.L. Data Services L.L.P.
  • Meraasm
  • Reliance Jio Infocomm Beperkt
  • d’Vinci Interactive Inc
  • zSpace Inc
  • Time4Learning

 

Ontvang gratis voorbeeld PDF-brochure:
https://www.marketresearchfuture.com/sample_request/8291

Edutainment Marktrapport Scope:

Parameter Bijzonderheden
Omzetprognose in 2030: USD 17,99 miljard
Groei: CAGR van 17,99% van 2021 tot 2030
Prognoseperiode: 2022 -2030
Rapportdekking Omzetprognose, concurrentielandschap, groeifactoren en trends

 

Edutainment is de combinatie van educatie en entertainment. Het is het gebruik van entertainmentmedia zoals games, video’s en virtual reality om leerlingen op te leiden en te betrekken. Het is een populaire manier van lesgeven die actief leren aanmoedigt en het vasthouden van informatie verbetert. De COVID-19-pandemie heeft een grote invloed gehad op het onderwijssysteem, waarbij veel scholen en universiteiten zijn overgestapt op online leren. Edutainment is een belangrijk hulpmiddel geworden voor docenten om studenten in deze tijd betrokken en gemotiveerd te houden.

Blader door het diepgaande marktonderzoeksrapport (111 pagina’s) over Edutainment Market:
https://www.marketresearchfuture.com/reports/edutainment-market-8291

Marktsegmentatie

De wereldwijde Edutainment-markt is gesegmenteerd in type, inkomstenbron en eindgebruiker.

Op basis van het type is de markt gesegmenteerd in Non-Interactive/Spectator Service en Interactive/Participatory Service.

Op basis van de inkomstenbron is de markt gesegmenteerd in advertenties, ticketkosten en partnerschappen.

Op basis van de eindgebruiker is de markt gesegmenteerd in individuen, scholen en universiteiten.

Edutainment Service Type Outlook:

  • Niet-interactieve/toeschouwersservice
  • Interactieve/participatieve dienst

 

Edutainment Revenue Source Outlook: 

  • Reclame
  • Ticketkosten
  • Partnerschap

 

Edutainment Eindgebruikers Outlook: 

  • Individuen
  • Scholen
  • Universiteiten

 

Vraag om korting:
https://www.marketresearchfuture.com/check-discount/8291

Regionale analyse

De regio Azië-Pacific zal naar verwachting een hogere marktgroei ervaren tijdens de prognoseperiode vanwege de aanwezigheid van tal van telecommunicatiebedrijven in het gebied. Bovendien biedt de betaalbare en betrouwbare internetconnectiviteit een basis voor Edutainment-marktoplossingen om te gedijen tijdens de prognoseperiode. Het groeiende consumentenbestand voor smartphones en smartphone-enabled online gaming platforms, evenals een toenemend aantal applicaties op slimme apparaten en gaming-apparaten, bevorderen allemaal de algehele groei van Edutainment-markttoepassingen.

Gerelateerde rapporten:

  • <a

href=”https://digitaljournal.com/pr/news/edutainment-market-projected-to-hit-usd-17-99-billion-at-a-17-99-cagr-by-2030″>Edutainment Markt

  • Enterprise VSAT-markt
  • Extended Reality (XR) Markt
  • Hardware Wallet Markt
  • Operationele technologie beveiligingsmarkt
  •  

    Over Market Research Future:

    Market Research Future (MRFR) is een wereldwijd marktonderzoeksbureau dat trots is op zijn diensten en een complete en nauwkeurige analyse biedt met betrekking tot diverse markten en consumenten over de hele wereld. Market Research Future heeft als onderscheidend doel om de optimale kwaliteit van onderzoek en granulair onderzoek aan klanten te bieden. Onze marktonderzoeksstudies naar producten, diensten, technologieën, toepassingen, eindgebruikers en marktspelers voor wereldwijde, regionale en nationale marktsegmenten stellen onze klanten in staat om meer te zien, meer te weten en meer te doen, wat helpt bij het beantwoorden van uw belangrijkste vragen.

    Contact

    Market Research Future (onderdeel van Wantstats Research en Media Private Limited)

    99 Hudson Street, 5e verdieping

    New York City, NY 10013

    Verenigde Staten van Amerika

    1 628 258 0071 (VS)

    44 2035 002 764 (Verenigd Koninkrijk)

    E-mail: [email protected]

    Website: https://www.marketresearchfuture.com


    Keywords:  Edutainment,Edutainment Market