header-logo

Kunstmatige intelligentie gedreven marketing communicatie

Vrijwaring: de onderstaande tekst is automatisch vertaald vanuit een andere taal met behulp van een vertaaltool van derden.


Augmented en Virtual Reality in de onderwijsmarkt zullen naar verwachting USD 18,2% CAGR bereiken in 2027

Feb 27, 2023 3:00 PM ET

Augmented en Virtual Reality in het onderwijs Marktoverzicht

De toenemende behoefte aan AR en VR in bedrijfstrainingen met behulp van verbonden systemen zoals softwaregedefinieerde kits, head-mounted displays en gebarenherkenningssystemen zal robuuste kansen bieden voor de markt gedurende de prognoseperiode. Bovendien voegen de groeiende acceptatie van geavanceerde technologische apparaten en producten en de toenemende ontwikkeling in de onderwijssector ook augmented en virtual reality toe aan de groei van de onderwijsmarkt.

Volgens een uitgebreid onderzoeksrapport van Market Research Future (MRFR), “Augmented and Virtual Reality in Education Market Analysis by Offering (Hardware (Sensors, Controllers, Cameras, and VR headset Others), Software, Services (Managed Services and Professional Services)) Deployment Model (Cloud, and On-premises), Devices (Interactive Whiteboards, Mobile Computing Devices, Head Mounted displays, Gesture Tracing Device, Head up Displays, Handheld Devices, Projectors &Display Walls en anderen) – Forecast 2027″ waardering is klaar om te groeien met 18,2% CAGR gedurende de prognoseperiode (2022-2027). 

Ontvang gratis voorbeeld PDF-brochure
 https://www.marketresearchfuture.com/sample_request/10834

Stuurprogramma ‘s

Groeiende behoefte aan interactieve virtuele excursies te midden van studenten om de marktgroei te stimuleren

De groeiende behoefte aan interactieve virtuele excursies te midden van studenten zal de marktgroei gedurende de prognoseperiode stimuleren. Een van de belangrijkste factoren die de marktgroei stimuleren, is de stijgende vraag naar verschillende virtuele excursies, vooral naar musea, waarbij veel landen virtual reality-headsets in de klas of thuis gebruiken. Het toenemende gebruik van virtuele reizen stelt studenten in staat om meeslepende ervaringen op te doen met betrekking tot historische gebeurtenissen die op hun beurt de marktgroei stimuleren. Bovendien helpen virtuele reizen bij het creëren van eigen meeslepende ruimtes, en gepersonaliseerde virtuele ervaringen zullen naar verwachting de augmented en virtual reality in de groei van de onderwijsmarkt stimuleren.

Augmented en Virtual Reality in onderwijsmarktsegmenten

De wereldwijde augmented &virtual reality in de onderwijsmarkt is opgesplitst op basis van eindgebruikers, applicatie, implementatiemodel, apparaten en aanbod.

Door aan te bieden, zal het hardwaresegment de augmented en virtual reality in de onderwijsmarkt leiden gedurende de prognoseperiode.

Door het implementatiemodel zal het cloudsegment de markt domineren gedurende de prognoseperiode.

Door toepassing is de augmented &virtual reality in de onderwijsmarkt gesegmenteerd in studentenwerving, virtuele excursies, e-learning, certificeringen, corporate learning management, klassikaal leren en andere.

Door eindgebruikers zal het academische segment (hoger onderwijs) een leeuwendeel hebben in de augmented en virtual reality in de onderwijsmarkt gedurende de prognoseperiode. Onderwijsinstellingen en universiteiten maken gebruik van innovatieve ontwikkelingen op het gebied van onderwijstechnologie om studenten te betrekken, hun wereldwijde aanwezigheid uit te breiden en campuscongestie te voorkomen. Aangezien IT-uitgaven voor deze processen worden gebruikt, verandert de selectie en implementatie van AR en VR in het onderwijs in strategische beslissingen en een aanzienlijk deel van de onderwijsindustrie.

Blader door het diepgaande marktonderzoeksrapport (141 pagina’s) over AR en VR in de onderwijsmarkt:
https://www.marketresearchfuture.com/reports/ar-vr-in-education-market-10834

Noord-Amerika leidt augmented en virtual reality in de onderwijsmarkt

Noord-Amerika heeft het grootste marktaandeel in de onderwijssector voor augmented &virtual reality in het onderwijs. De Verenigde Staten en Canada leveren een belangrijke bijdrage aan de algehele groei van de Noord-Amerikaanse regio. Vanwege de aanwezigheid van verschillende prominente onderwijsinstellingen en het kwaliteitsonderwijs dat ze bieden, is de onderwijsindustrie in Noord-Amerika altijd op zoek naar groei.

Augmented en Virtual Reality in onderwijs Markt concurrentieanalyse

Dominante belangrijke spelers op augmented en virtual reality in de onderwijsmarkt die wordt gedekt, zijn:

  • Sony
  •  Samsung Elektronica
  •  Htc
  •  Googlen
  •  Microsoft-
  •  Panasonic
  •  Hitachi
  •  Barco
  •  LG Elektronica
  •  Veative Labs |
  •  Cisco
  •  Schoolbord
  •  Dal
  •  IBM
  •  Saba-software
  •  Oracl
  •  Edvance360
  •  Electa

Communicatie

  •  Braincert
  •  Skyprep
  •  Impero-software
  •  WizIQ
  •  BigBlueButton
  •  Digitale Samba
  •  Tutorroom
  •  Eon Reality Inc
  •  Facebook Technologies LLC
  •  Varjo Technologies Oy |
  •  

    Vraag het aan een expert:
      https://www.marketresearchfuture.com/ask_for_schedule_call/10834

    Technologische vooruitgang heeft geresulteerd in een toename van het gebruik van slim onderwijs , technologisch geavanceerde klaslokalen, zowel in educatieve als zakelijke omgevingen, die helpen bij het creëren van een leeromgeving die is gericht op de leerbehoeften van een individu of organisatie. De belangrijkste groeifactoren van de augmented en virtual reality in de onderwijsmarkt in deze regio zijn de adoptie van digitaal leren en de samenwerking van softwareleveranciers en educatieve hardware.

    ** Controleer ook trending rapport van MRFR **

    Digital Logistics Marktonderzoeksrapport – Per component, verticals forecast tot 2030:
    https://www.marketresearchfuture.com/reports/digital-logistics-market-5831

    Neuromorphic Computing Marktonderzoeksrapport — Door het aanbieden, toepassing, eindgebruikersprognose tot 2030:
    https://www.marketresearchfuture.com/reports/neuromorphic-computing-market-5110

    Wereldwijde telecom cloudmarkt, door services, cloudplatformprognose tot 2030:
    https://www.marketresearchfuture.com/reports/telecom-cloud-market-2027

    Over Market Research Future:

    Market Research Future (MRFR) is een wereldwijd marktonderzoeksbureau dat trots is op zijn diensten en een complete en nauwkeurige analyse biedt met betrekking tot diverse markten en consumenten over de hele wereld. Market Research Future heeft als onderscheidend doel om de optimale kwaliteit van onderzoek en granulair onderzoek aan klanten te bieden. Onze marktonderzoeksstudies naar producten, diensten, technologieën, toepassingen, eindgebruikers en marktspelers voor wereldwijde, regionale en nationale marktsegmenten stellen onze klanten in staat om meer te zien, meer te weten en meer te doen, wat helpt bij het beantwoorden van uw belangrijkste vragen.

    Contact
    Market Research Future (onderdeel van Wantstats Research en Media Private Limited)
    99 Hudson Street, 5e verdieping
    New York City, NY 10013
    Verenigde Staten van Amerika
    1 628 258 0071 (VS)
    44 2035 002 764 (Verenigd Koninkrijk)
    E-mail: [email protected]

    Contactgegevens:

    Contact
    Market Research Future (Part of Wantstats Research and Media Private Limited)
    99 Hudson Street, 5Th Floor
    New York, NY 10013
    United States of America
    +1 628 258 0071 (US)
    +44 2035 002 764 (UK)
    Email: [email protected]
    Keywords:  Augmented and Virtual Reality in Education Market,Augmented and Virtual Reality in Education Market size,Augmented and Virtual Reality in Education Market Share,Augmented and Virtual Reality in Education Market Growth