Vrijwaring: de onderstaande tekst is automatisch vertaald vanuit een andere taal met behulp van een vertaaltool van derden.
De markt voor metavers in games zal tegen 2030 naar verwachting 40 miljard dollar bereiken met een AGR van 43 – Rapport van Market Research Future (MRFR)
Overzicht van de markt voor metavers in games:
De Metaverse in Gaming-markt zal tegen 2030 naar verwachting groeien met USD 40 miljard, met een CAGR van 43 gedurende de voorspelling tot 2030. Deze groei wordt gedreven door een aantal factoren, waaronder de toenemende toepassing van virtual reality (VR) en augmented reality (AR) technologieën, de groeiende populariteit van play-to-earn games en de toenemende vraag naar sociale en interactieve game-ervaringen.
Belangrijkste spelers:
Hier zijn enkele van de belangrijkste spelers in de metaverse in gaming markt:
- Roblox Corporation
- Tencent Holdings Ltd
- Epic Games
- Magic Leap Inc
- Facebook Inc
- Microsoft Corp
- Nvidia Corp
- Sony
- Unity Software Inc
- Google LLC
Deze bedrijven investeren allemaal fors in de metaverse en ze ontwikkelen allemaal nieuwe producten en diensten waarmee gamers de metaverse op nieuwe en innovatieve manieren kunnen ervaren. De metaverse gamingmarkt bevindt zich nog in de beginfase, maar is nu al een broeinest van innovatie en zal de komende jaren waarschijnlijk blijven groeien.
Klik hier voor een voorbeeld van een premium rapport
Omvang van het rapport – Metaverse in Gaming Market:
Rapportgegevens |
Details |
Marktomvang in 2030 |
USD 40 miljard |
CAGR tijdens 2021-2030 |
43% |
Basisjaar |
2020 |
Prognose |
2021-2030 |
Segmentatie van de markt
De wereldwijde Metaverse in Gaming markt is onderverdeeld in verschillende segmenten, rekening houdend met verschillende aspecten:
Op basis van componenten: De markt is onderverdeeld in twee hoofdcomponenten – Hardware en Software.
Apparaattypen: De markt is verder gesegmenteerd op basis van de soorten apparaten die worden gebruikt, waaronder pc’s, mobiele apparaten en VR Headsets.
Naar technologie: Het technologieaspect is uitgebreid geanalyseerd, wat heeft geleid tot segmentatie in verschillende belangrijke technologieën zoals Blockchain, NFT (Non-Fungible Tokens), Virtual Reality, Augmented Reality, Mixed Reality en Extended Reality.
Naar leeftijdsgroepen: De markt is ook ingedeeld op basis van de leeftijdsgroepen van consumenten, namelijk jonger dan 10 jaar, 11-19 jaar, 20-35 jaar en ouder dan 35 jaar.
Koop nu het Premium Onderzoeksrapport – Krijg Uitgebreid Marktinzicht.
Regionale analyse
Van 2022 tot 2030 zal Noord-Amerika naar verwachting een dominante positie innemen op de markt voor metaverse games. Dit kan worden toegeschreven aan de omvangrijke technisch onderlegde bevolking van de regio en de aanwezigheid van grote spelers in de sector, die samen bijdragen aan het marktleiderschap.
De metaverse wordt gekenmerkt als een dynamische virtuele 3D-omgeving, aangedreven door technologieën zoals augmented reality, virtual reality en andere meeslepende ervaringen. De markt wordt gestimuleerd door toenemende investeringen in het samenvoegen van de digitale en fysieke wereld door middel van internetintegratie. Bovendien zijn het groeiende momentum in de ontwikkeling van gemengde realiteit, verhoogde realiteit, uitgebreide realiteit en virtuele realiteit technologieën, evenals aanzienlijke investeringen in innovatieve metaverse toepassingen, belangrijke drijfveren geweest die de groei van de metaverse gaming markt hebben gestimuleerd.
De regio Azië-Pacific zal naar verwachting de snelst groeiende regio in de metaverse gamingmarkt zijn tijdens de geschatte periode. De stijgende bevolking in de regio, het groeiende aantal smartphone- en internetgebruikers en de toenemende beschikbaarheid van AR- en VR-apparaten zullen naar verwachting de metaverse gamingmarkt in de regio Azië-Pacific stimuleren.
De toenemende toepassing van blockchain-gebaseerde technologieën zoals cryptocurrency en non-fungible tokens (NFT’s) zal naar verwachting ook bijdragen aan de groei van de metaverse in de gaming-markt. De COVID-19-epidemie en de daaropvolgende ontwikkelingen in digitale en cloudtechnologie hebben tijdens de epidemie geleid tot een toename in de toepassing van metaverse-technologie.
Blader door het diepgaande marktonderzoeksrapport (141 pagina’s, grafieken, tabellen, figuren) Metaverse in de gamingmarkt- https://www.marketresearchfuture.com/reports/metaverse-in-gaming-market-10753
Drijfveren voor de markt
De metaverse in gaming-markt wordt gedreven door een aantal factoren, waaronder:
- Het toenemende gebruik van VR- en AR-headsets: VR- en AR-headsets worden steeds populairder en dit stimuleert de groei van de metaverse in gaming-markt. Met deze headsets kunnen spelers een meer meeslepende en realistische spelervaring beleven.
- De groeiende populariteit van games waarmee spelers geld kunnen verdienen: Er is een groeiende trend van games waarmee spelers geld kunnen verdienen. Deze spellen zijn gebaseerd op het concept van spelen om te verdienen en bieden spelers de mogelijkheid om cryptocurrency of andere digitale activa te verdienen door het spel te spelen.
- De toenemende vraag naar sociale interactie in games: Gamers zijn steeds meer op zoek naar manieren om op een socialere manier met elkaar te communiceren. De metaverse biedt een platform voor gamers om op een meer realistische en meeslepende manier met elkaar te communiceren.
Uitdagingen voor de markt
De metaverse in de gamingmarkt wordt geconfronteerd met een aantal uitdagingen, waaronder:
- De hoge kosten van VR- en AR-headsets: VR- en AR-headsets zijn nog steeds relatief duur, wat voor sommige gamers een toetredingsdrempel vormt.
- Het gebrek aan content: Er is nog steeds een gebrek aan hoogwaardige content beschikbaar voor de metaverse. Dit is een uitdaging die door een aantal ontwikkelaars wordt aangepakt, maar het is nog steeds een belemmering voor groei.
- Het gebrek aan standaardisatie: Er is niet één standaard voor de metaverse, wat het voor ontwikkelaars moeilijk kan maken om games te maken die compatibel zijn met verschillende platforms.
Gerelateerde rapporten:
Unified Threat Management-markt zal naar verwachting USD 10,9 miljard bereiken in 2030
De markt voor netwerkfysica zal tegen 2030 naar verwachting USD 8,78 miljard bereiken met een AGR van 16,25
De markt voor Managed Print Services zal naar verwachting 82,90 miljard dollar bereiken in 2030
Demarkt voor databasemanagementsystemen (DBMS) zal naar verwachting 105,4 miljard dollar bereiken in 2030 met een groeipercentage van 8,20
Datacenter RFID-markt zal naar verwachting 9,2 miljard dollar bereiken in 2030
Over Market Research Future:
Bij Market Research Future (MRFR) stellen we onze klanten in staat om de complexiteit van verschillende industrieën te ontrafelen via onze Cooked Research Report (CRR), Half-Cooked Research Reports (HCRR), Raw Research Reports (3R), Continuous-Feed Research (CFR) en Market Research & Consulting Services.
Het team van MRFR heeft als hoogste doel het leveren van marktonderzoek en inlichtingendiensten van optimale kwaliteit aan onze klanten. Onze marktonderzoeken naar producten, diensten, technologieën, toepassingen, eindgebruikers en marktspelers voor wereldwijde, regionale en landelijke marktsegmenten stellen onze klanten in staat om meer te zien, meer te weten en meer te doen, wat helpt om al hun belangrijkste vragen te beantwoorden.
Daarnaast lanceren we“Wantstats”, het belangrijkste portaal voor marktgegevens in uitgebreide grafieken en statistieken, met prognoses en regionale en segmentanalyses. Blijf op de hoogte en neem datagestuurde beslissingen met Wantstats.
Contact: Market Research Future (onderdeel van Wantstats Research and Media Private Limited)99 Hudson Street, 5Th FloorNew York, NY 10013Verenigde Staten van Amerika 1 628 258 0071 (VS) 44 2035 002 764 (VK)E-mail: [email protected]: https://www.marketresearchfuture.com
Contactgegevens:
Market Research Future (Part of Wantstats Research and Media Private Limited)
99 Hudson Street, 5Th Floor
New York, NY 10013
United States of America
+1 628 258 0071 (US)
+44 2035 002 764 (UK)
Email: [email protected]
Website: https://www.marketresearchfuture.com