header-logo

Kunstmatige intelligentie gedreven marketing communicatie

Vrijwaring: de onderstaande tekst is automatisch vertaald vanuit een andere taal met behulp van een vertaaltool van derden.


Augmented Reality-markt zal tegen 2032 naar verwachting 36,3 miljard dollar bereiken met een CAGR van 28,50%

Nov 9, 2023 2:51 PM ET

Marktanalyse

De wereldwijde augmented reality-markt zal tegen 2032 36,3 miljard dollar bereiken met een CAGR van 28,50%, volgens het meest recente rapport van Market Research Future.

Belangrijkste spelers

Prominente marktspelers in het rapport over de wereldwijde mobiele augmented reality-markt zijn onder andere

  • Qualcomm Inc. (VS)
  • SAP SE (Duitsland)
  • Microsoft Corporation (VS)
  • Samsung Electronics Ltd. (Zuid-Korea)
  • Catchoom Technologies (Spanje)
  • HCL Technologies Limited (India)
  • Apple Inc. (VS)
  • Intel Corporation (VS)
  • DAQRI (VS)
  • Google Inc. (VS)

Drivers

Stijgende penetratie van smartphones stimuleert de marktgroei

De stijgende penetratie van smartphones zal de marktgroei in de voorspellingsperiode stimuleren. Met de stijgende penetratie van smartphones is er een hogere gebruikersbasis voor AR-apps. Nu veel mensen toegang hebben tot smartphones, stijgt het potentiële publiek voor AR-apps. Tegenwoordig worden mobiele telefoons geleverd met geavanceerde functies zoals sensoren, processors en camera’s die de beste AR-ervaring kunnen leveren. Gebruikers zijn tegenwoordig op grote schaal op zoek naar meeslepende ervaringen die een betere betrokkenheid bieden dan traditionele media.

Download een PDF proefexemplaar: https://www.marketresearchfuture.com/sample_request/12049

Mogelijkheden

Toenemend gebruik in consumententoepassingen biedt robuuste kansen

Het toenemende gebruik van AR in consumententoepassingen zal robuuste kansen bieden voor de mobiele augmented reality-markt in de voorspellingsperiode. De groeiende behoefte aan augmented reality om de ervaring van de consument te verbeteren is gunstig voor de groei van de markt. AR kan worden gebruikt voor interactieve productdemonstraties, meeslepende winkelervaringen en virtueel uitproberen. Daarnaast kan augmented reality ook worden gebruikt in sociale media filters en mobiele games.

Beperkingen en uitdagingen

Beperkte consumenten die de markt beperken

Beperkte consumenten, beperkte opslagcapaciteit en verwerkingskracht, sociale & privacy-gerelateerde kwesties en een beperkte gebruikersinterface kunnen tijdens de prognoseperiode als marktbeperkingen fungeren.

Koop nu een premium onderzoeksrapport: https://www.marketresearchfuture.com/checkout?currency=one_user-USD & report_id=12049

Marktsegmentatie

De wereldwijde markt voor mobiele augmented reality is onderverdeeld op basis van eindgebruiker, toepassingen en component.

Op basis van componenten wordt deze markt onderverdeeld in software en hardware.

Op basis van toepassingen is de markt onderverdeeld in tablets, slimme brillen en wearables, en smartphones.

Naar eindgebruiker is de markt onderverdeeld in telecommunicatie, gaming & entertainment.

COVID-19 Analyse

De mobiele augmented reality-markt kende groei ten tijde van de COVID-19 epidemie. Omdat mensen veel tijd thuis doorbrachten & op zoek naar digitaal entertainment, werden augmented reality games en apps steeds populairder. Daarnaast maakten ook bedrijven gebruik van augmented reality voor samenwerking op afstand en virtuele try-ons.

Regionale analyse

Noord-Amerika zal de mobiele augmented reality-markt beheersen in de voorspellingsperiode. Dit komt door de steeds verder ontwikkelde technologie-infrastructuur in de regio, die heeft geleid tot het wijdverbreide gebruik van smartphones & andere mobiele apparaten. Daarnaast bestaat er een sterk ecosysteem van augmented reality technologiebedrijven, content creators en softwareontwikkelaars in de regio, wat een goed voorteken is voor de groei van de markt. Verschillende belangrijke spelers in de regio zijn early adopters van augmented reality-technologie en gebruiken deze in verschillende sectoren, waaronder marketing, onderwijs, gezondheidszorg en gaming, waardoor de groei van de markt wordt gestimuleerd.

Gerelateerde rapporten:

E-Paper Display Market Research Report: Per product, technologie, eindgebruiker – voorspelling tot 2030

Industriële Automatiseringsmarkt, per Type, per Technologie en Eindgebruiker – Prognose tot 2030

Actieve elektronische componenten marktonderzoeksrapport per producttype, eindgebruikers – Prognose tot 2030

Publieke cloudmarkt, per cloudcomputing, per dienst, per organisatiegrootte, per sector – voorspelling voor 2030

OnderzoeksrapportMachinebesturingssystemen Markt, Per Eindgebruiker, Per Type, Per Apparatuur – Prognose tot 2027

Over Market Research Future:

Market Research Future (MRFR) is een wereldwijd marktonderzoeksbureau dat trots is op zijn diensten en een complete en nauwkeurige analyse biedt met betrekking tot diverse markten en consumenten wereldwijd. Market Research Future heeft het voorname doel om klanten te voorzien van onderzoek van optimale kwaliteit en granulair onderzoek. Onze marktonderzoeken naar producten, diensten, technologieën, toepassingen, eindgebruikers en marktspelers voor wereldwijde, regionale en landelijke marktsegmenten stellen onze klanten in staat om meer te zien, meer te weten en meer te doen, wat helpt bij het beantwoorden van uw belangrijkste vragen.

Volg ons: LinkedIn | Twitter

Contact: Market Research Future 99 Hudson Street,5Th Floor New York, New York 10013 Verenigde Staten van Amerika Verkoop: 1 628 258 0071(VS) 44 2035 002 764(VK) E-mail: [email protected]


Keywords:  Augmented Reality Market,Augmented Reality Market Size,Augmented Reality Market Share,Augmented Reality Market Trends,Augmented Reality Market Growth