Vrijwaring: de onderstaande tekst is automatisch vertaald vanuit een andere taal met behulp van een vertaaltool van derden.
De markt van Augmented Reality Virtual Reality in de Verenigde Staten ontrafeld: Ontdek de magie van AR/VR | MRFR rapport
Verenigde Staten Augmented Reality Virtual Reality Marktoverzicht
Augmented Reality (AR) en Virtual Reality (VR) hebben de manier veranderd waarop we digitale content, entertainment, onderwijs en verschillende industrieën ervaren. In dit artikel duiken we in de AR/VR-markt in de Verenigde Staten, de omvang, het belang, de belangrijkste trends die de groei aandrijven en de impact van deze immersieve technologieën op verschillende sectoren in eenvoudige woorden.
Augmented Reality en Virtual Reality begrijpen
Augmented Reality (AR) legt digitale informatie, zoals afbeeldingen, video’s of 3D-modellen, over de echte wereld en verbetert zo onze perceptie van de werkelijkheid. Virtual Reality (VR) daarentegen dompelt gebruikers onder in een door de computer gegenereerde omgeving, waardoor ze kunnen interageren met een gesimuleerde werkelijkheid en deze kunnen ervaren.
Verzoek om een gratis sample van dit strategisch rapport.
https://www.marketresearchfuture.com/sample_request/13796
Marktomvang en groei
Deomvang van de Amerikaanse Augmented Reality Virtual Reality-markt werd in 2022 geschat op USD 13,8 miljard. De Augmented Reality Virtual Reality-markt zal naar verwachting groeien van USD 16,6 miljard in 2023 tot USD 75,5 miljard in 2032, met een samengesteld jaarlijks groeipercentage (CAGR) van 20,80% tijdens de prognoseperiode (2024 – 2032). De toenemende vraag naar augmented reality in de detailhandel en e-commerce, geavanceerde technologieën en toenemende digitalisering zijn de belangrijkste marktfactoren die de Augmented Reality Virtual Reality-markt in de Verenigde Staten zullen stimuleren.
Belangrijkste segmenten van de AR/VR-markt
-
AR/VR voor consumenten: AR/VR voor consumenten omvat toepassingen, games, entertainmentcontent, virtuele ervaringen en draagbare apparaten voor consumentengebruik, zoals VR-headsets, AR-brillen en mobiele AR-toepassingen.
-
AR/VR voor bedrijven: AR/VR-oplossingen voor bedrijven richten zich op bedrijven en industrieën en bieden trainingssimulaties, virtuele vergaderingen, tools voor samenwerking op afstand, productvisualisatie, marketingervaringen en augmented maintenance-oplossingen.
-
AR/VR voor de gezondheidszorg: AR/VR-toepassingen voor de gezondheidszorg richten zich op medische training, chirurgische simulaties, patiënteneducatie, virtuele therapieën, pijnbestrijding en telegeneeskunde, en bieden meeslepende ervaringen en betere resultaten in de gezondheidszorg.
-
AR/VR voor het onderwijs: AR/VR-oplossingen voor het onderwijs verbeteren leerervaringen via virtuele klaslokalen, interactieve simulaties, historische reconstructies, wetenschappelijke verkenningen en meeslepende educatieve content voor studenten en docenten.
Koop nu het Premium Onderzoeksrapport – Krijg Uitgebreid Marktinzicht.
Factoren die de marktgroei stimuleren
-
Technologische vooruitgang: Vooruitgang in AR/VR hardware, software, grafische verwerking, tracking technologieën, haptische feedback en meeslepende displays verbeteren de kwaliteit, het realisme en de gebruikerservaring van AR/VR-toepassingen.
-
Groei in gaming en entertainment: De game- en entertainmentindustrieën stimuleren de toepassing van AR/VR met meeslepende game-ervaringen, virtual reality-films, interactieve verhalen, virtuele concerten en virtuele attracties in pretparken.
-
Adoptie door bedrijven voor training en samenwerking: Ondernemingen gebruiken AR/VR voor training van werknemers, ontwikkeling van vaardigheden, virtuele vergaderingen, samenwerking op afstand, virtuele showrooms, productdemonstraties en industriële simulaties om de efficiëntie en productiviteit te verbeteren.
-
Innovatie in de gezondheidszorg en patiëntenzorg: Organisaties in de gezondheidszorg maken gebruik van AR/VR voor medische training, chirurgische planning, patiënteneducatie, pijnbestrijding, therapiesessies, revalidatie-oefeningen en virtuele consulten om de gezondheidszorg en de resultaten voor patiënten te verbeteren.
-
Onderwijs transformatie en leren op afstand: Onderwijsinstellingen integreren AR/VR in curricula voor meeslepende leerervaringen, virtuele excursies, laboratoriumsimulaties, taalonderwijs, STEM-onderwijs en oplossingen voor leren op afstand, waardoor de betrokkenheid van studenten en het vasthouden van kennis wordt verbeterd.
Blader door het diepgaande marktonderzoeksrapport (128 pagina’s, grafieken, tabellen, figuren) over de Amerikaanse Augmented Reality Virtual Reality-markt.
https://www.marketresearchfuture.com/reports/us-augmented-reality-virtual-reality-market-13796
Grote spelers op de Amerikaanse AR/VR-markt
-
Oculus (Facebook): Oculus biedt VR-headsets, meeslepende ervaringen, gaming content en sociale VR-platforms, zoals Oculus Quest, Oculus Rift en Oculus Store, die de adoptie door consumenten en de innovatie van ontwikkelaars in VR stimuleren.
-
Microsoft: Microsofts HoloLens en Mixed Reality-platform bieden zakelijke AR/VR-oplossingen, mixed reality-toepassingen, samenwerkingstools en branchespecifieke oplossingen voor de productie-, gezondheids-, onderwijs- en detailhandelssector.
-
Google: Google ontwikkelt ARCore voor mobiele AR-ervaringen, Google Cardboard voor budget VR-ervaringen, Google Earth VR voor virtuele verkenning en immersive storytelling-projecten, wat bijdraagt aan AR/VR-toegankelijkheid en innovatie.
-
HTC Vive: HTC Vive biedt VR-headsets, VR-ervaringen, het Viveport-platform, Vive Studios voor de ontwikkeling van VR-content en VR-oplossingen voor bedrijven voor training, simulatie, visualisatie en virtuele ervaringen in verschillende sectoren.
-
Magic Leap: Magic Leap richt zich op spatial computing, mixed reality-ervaringen, Magic Leap One-headset, Magic Leap World-platform voor AR-content en bedrijfsoplossingen voor spatial computing-toepassingen in verschillende sectoren.
Vraag om aanpassing – Vraag een aangepaste versie van het rapport aan door een aanpassingsverzoek in te dienen.
Trends die de toekomst van AR/VR vormgeven
-
5G-connectiviteit: 5G-netwerken maken verbindingen met lage latentie en hoge bandbreedte mogelijk voor AR/VR-toepassingen, streaming content, multiplayer-ervaringen, cloudgebaseerde gaming en meeslepende interacties, waardoor AR/VR-mogelijkheden en gebruikerservaringen worden verbeterd.
-
Augmented Reality-wearables: AR-brillen, slimme brillen en AR wearables bieden handsfree AR-ervaringen, contextuele informatie, augmented vision en mixed reality overlays, en zorgen voor een revolutie in de manier waarop we omgaan met digitale content en de fysieke wereld.
-
Platformoverschrijdende compatibiliteit: Platformoverkoepelende AR/VR-toepassingen, interoperabiliteitsnormen en open ecosystemen maken naadloze ervaringen mogelijk op verschillende apparaten, platforms en besturingssystemen, wat de toegankelijkheid en integratie van AR/VR bevordert.
-
Ruimtelijke gegevensverwerking en interactie: Ruimtelijke computertechnologieën, gebaarherkenning, eyetracking, spraakopdrachten en natuurlijke gebruikersinterfaces verbeteren de immersie, interactie en het realisme in AR/VR-omgevingen, waardoor intuïtievere en meeslependere ervaringen worden gecreëerd.
-
AR/VR in e-commerce en detailhandel: AR/VR-toepassingen in e-commerce en detailhandel maken virtuele probeerervaringen, productvisualisaties, showrooming, virtuele winkels en interactieve winkelervaringen mogelijk, waardoor het winkellandschap verandert en de betrokkenheid van klanten toeneemt.
Ontdek MRFR’s gerelateerde lopende dekking in het ICT-domein:
Markt voor verkoopautomatisering – https://www.marketresearchfuture.com/reports/sales-force-automation-market-4091
Software voor voorraadbeheer in de detailhandel – https://www.marketresearchfuture.com/reports/retail-inventory-management-software-market-5679
Cloudbeheerplatform markt – https://www.marketresearchfuture.com/reports/cloud-management-platform-market-7943
Omnichannel Retail Commerce Platform Markt – https://www.marketresearchfuture.com/reports/omnichannel-retail-commerce-platform-market-6956
Lasertechnologie markt – https://www.marketresearchfuture.com/reports/laser-technology-market-5109
Over Market Research Future:
Bij Market Research Future (MRFR) stellen we onze klanten in staat om de complexiteit van verschillende industrieën te ontrafelen via onze Cooked Research Report (CRR), Half-Cooked Research Reports (HCRR), Raw Research Reports (3R), Continuous-Feed Research (CFR) en Market Research & Consulting Services.
Het team van MRFR heeft als hoogste doel het leveren van marktonderzoek en inlichtingendiensten van optimale kwaliteit aan onze klanten. Onze marktonderzoeken naar producten, diensten, technologieën, toepassingen, eindgebruikers en marktspelers voor wereldwijde, regionale en landelijke marktsegmenten stellen onze klanten in staat om meer te zien, meer te weten en meer te doen, wat helpt om al hun belangrijkste vragen te beantwoorden.
Daarnaast lanceren we “Wantstats”, het belangrijkste portaal voor marktgegevens in uitgebreide grafieken en statistieken, met prognoses en regionale en segmentanalyses. Blijf op de hoogte en maak data-gedreven beslissingen met Wantstats.
Market Research Future (onderdeel van Wantstats Research and Media Private Limited) 99 Hudson Street, 5Th Floor New York, NY 10013 Verenigde Staten van Amerika 1 628 258 0071 (VS) 44 2035 002 764 (VK) E-mail: [email protected] Website: https://www.marketresearchfuture.com
Contactgegevens:
99 Hudson Street, 5Th Floor
New York, NY 10013
United States of America
+1 628 258 0071 (US)
+44 2035 002 764 (UK)
Email: [email protected]
Website: https://www.marketresearchfuture.com