Vrijwaring: de onderstaande tekst is automatisch vertaald vanuit een andere taal met behulp van een vertaaltool van derden.
Tegen 2030 zal de markt voor livestreaming naar verwachting USD 534,37 miljard waard zijn, met een constante CAGR van 29,3%.
Marktonderzoek toekomstige inzichten:
Live video’s of andere live streaming-activiteiten , die halverwege 2015 sterk waren uitgebreid, kunnen de schuld krijgen van de groei van de livestreamingmarkt. Tv is het meest bekeken type live video-inhoud, terwijl sociale mediasites de primaire leverancier van live video-inhoud zijn. Via online locaties zoals YouTube, Instagram en Facebook begonnen merken en publieke persoonlijkheden actief in contact te komen met hun doelgroep.
Bovendien kreeg het uitzenden van live videogames meer tractie naarmate eSports en videogames populairder werden in alle leeftijdsgroepen. Meer dan 67% van de consumenten wereldwijd heeft live video-inhoud gestreamd en meer dan 52% van die groep koos voor gratis, door advertenties ondersteunde live streaming boven op abonnementen gebaseerde en à-la-carteservices, volgens een van de enquêtes van het Interactive Advertising Bureau (IAB) uit 2018.
Klik hier om een voorbeeld van een Premium-rapport te krijgen: https://www.marketresearchfuture.com/sample_request/10134
Reikwijdte van het live streaming-marktrapport:
Parameter | Bijzonderheden |
Omzetprognose in 2030: | USD 534,37 miljard |
Groei: | CAGR van 29,3% van 2021 tot 2030 |
Prognoseperiode: | 2021 -2030 |
Rapportdekking | Omzetprognose, concurrentielandschap, groeifactoren en trends |
Regionale analyse:
Vanwege het grote gebruikersbestand controleert de regio Azië-Pacific nu de wereldwijde livestreamingindustrie. Bovendien groeit de industrie als gevolg van de ontwikkeling van live videostreamingdiensten en de groeiende voorkeur van klanten voor live streaming via traditionele televisiekanalen.
Bovendien wordt de uitbreiding van de regionale markt versneld door de toegenomen acceptatie van digitale innovatie en de groeiende internetpenetratie in ontwikkelingslanden zoals China, Maleisië, Singapore en India. In 2018 werd de APAC-markt voor livestreaming gewaardeerd op USD 8.882,9 miljoen en tegen 2027 zal deze naar verwachting uitbreiden tot USD 93.445,2 miljoen, met een CAGR van 30,6%.
Op de wereldmarkt heeft Noord-Amerika het op een na grootste belang gegrepen. Groeiende live videostreaming en aanzienlijke uitgaven voor gaming en entertainment ondersteunen regionale marktuitbreiding. Het aanzienlijke kijkersbestand en de robuuste vraag naar OTT-platformgoederen stimuleren de marktuitbreiding in het gebied verder en versnellen de groei van de industrie. De live streaming-industrie in de regio groeit als gevolg van het groeiende gebruik van clouddiensten en de groeiende samenwerking tussen overheid en netwerkbedrijven.
Segmentatie van markten:
Component-, eindgebruikers- en geografische segmenten worden gebruikt om de live streaming-markt te segmenteren. Platforms en diensten zijn belangrijke elementen van live streaming. De markt is onderverdeeld in eindgebruikerscategorieën zoals media &entertainment, eSports, evenementen, onderwijs, retail, overheid en anderen. De markt is verdeeld in vier geografische segmenten op basis van locatie: Azië-Pacific (China, Japan, India, Zuid-Korea en rest-van-APAC), Noord- en Zuid-Amerika (VS, Canada, Mexico en rest van Noord-Amerika) en de rest van de wereld.
Blader door volledige rapportdetails: https://www.marketresearchfuture.com/reports/live-streaming-market-10134
De top zal in media en entertainment zitten.
-Gebruikerssector
Media &entertainment is de grootste categorie qua eindgebruikers. De media – en entertainmentsectie omvat bedrijven die films produceren, nieuws verzenden en evenementen beheren voor hun doelklanten. Deze bedrijven dekken ook tal van nationale evenementen.
De industrie wordt aangedreven door de vele media- en entertainmentorganisaties die live streamingdiensten gebruiken om hun doelconsumenten te bereiken. In 2018 had de categorie een marktaandeel van ongeveer 34,3% in de markt als geheel. Tijdens de projectieperiode zal de categorie media &entertainment naar verwachting groeien met een CAGR van 28,3%.
Check Korting: https://www.marketresearchfuture.com/check-discount/10134
Belangrijkste spelers:
FluxUitgezonden in het Verenigd Koninkrijk, Dacast in de Verenigde Staten, Huya Inc. in China, Periscope in het Verenigd Koninkrijk, TV in het Verenigd Koninkrijk, Microsoft Corporation in de Verenigde Staten, Google Inc. in de Verenigde Staten, Facebook Inc. in de Verenigde Staten, Twitch Interactive Inc. in de Verenigde Staten, AfreecaTV Co. Ltd. in Zuid-Korea, Vimeo in de Verenigde Staten, IBM Corporation in de Verenigde Staten, Empire Video Productions LLC in de Verenigde Staten, Instagram Inc. in de (Verenigde Staten)
Blader door meer gerelateerde rapporten:
Over Market Research Future:
Market Research Future (MRFR) is een wereldwijd marktonderzoeksbureau dat trots is op zijn diensten en een complete en nauwkeurige analyse biedt met betrekking tot diverse markten en consumenten over de hele wereld. Market Research Future heeft als onderscheidend doel om de optimale kwaliteit van onderzoek en granulair onderzoek aan klanten te bieden. Onze marktonderzoeksstudies naar producten, diensten, technologieën, toepassingen, eindgebruikers en marktspelers voor wereldwijde, regionale en nationale marktsegmenten stellen onze klanten in staat om meer te zien, meer te weten en meer te doen, wat helpt bij het beantwoorden van uw belangrijkste vragen.
Contact:
Market Research Future (onderdeel van Wantstats Research en Media Private Limited)
99 Hudson Street, 5e verdieping
New York City, NY 10013
Verenigde Staten van Amerika
1 628 258 0071 (VS)
44 2035 002 764 (Verenigd Koninkrijk)
E-mail: [email protected]
Website: https://www.marketresearchfuture.com