Vrijwaring: de onderstaande tekst is automatisch vertaald vanuit een andere taal met behulp van een vertaaltool van derden.
Tegen 2030 zal de Cloud gaming-markt naar verwachting USD 22,53 miljard bereiken met een CAGR-| Rapport van Market Research Future
Marktonderzoek Toekomstige inzichten:
Cloud Gaming Market bereikte USD 301 miljoen in 2019 en wordt geschat op USD 22,53 miljard met 58,75% CAGR in 2030. De toenemende bekendheid van Cloud gaming Market en de aanwezigheid van betere cross-platform gameplay, die de game-ervaring verbetert, zal naar verwachting de marktgroei sturen. Een van de belangrijkste factoren die de uitbreiding van de wereldwijde cloudgamingindustrie voortstuwen, is de wens naar lage latentie, creatieve en prachtige spelomgevingen. Gamers willen ook foutloze gameplay zonder dat er extra hardware-instellingen nodig zijn. Om gamers met een 5G-cloudgamingervaring wereldwijd te bieden, werken tal van deelnemers uit de industrie en telecomserviceproviders hard om allianties en partnerschappen op te bouwen. Het potentieel voor de groei van de cloud gaming-industrie wordt vergroot door de wereldwijde uitrol van goedkope internetplannen en de investeringen in 5G-technologieprojecten.
De wens voor lage latentie, inventieve en spectaculaire spelomgevingen is een van de belangrijkste drijfveren van de groei van de wereldwijde cloud gaming-markt. Bovendien is vlekkeloze gameplay zonder de noodzaak van extra hardware-instellingen wat gamers wensen. De komst van 5G-technologie, het verminderen van technologische hindernissen en de hoge kosten zijn verdere factoren. Daarnaast werken veel deelnemers uit de industrie en telecomserviceproviders hard om allianties en partnerschappen te vormen om gamers overal een 5G-cloudgamingervaring te bieden.
Ontvang een gratis sample @ https://www.marketresearchfuture.com/sample_request/1368
Omvang van het Cloud Gaming Market Report:
Parameter |
Bijzonderheden |
Omzetprognose in 2030: |
USD 22,53 miljard |
Groei: |
CAGR van 58,75% van 2022 tot 2030 |
Prognoseperiode: |
2022 -2030 |
Rapportdekking |
Omzetprognose, concurrentielandschap, groeifactoren en trends |
Belangrijkste spelers:
- Sony Corporation (Japan)
- GameFly (VS)
- Nvidia Corporation (Vs)
- Ubitus Inc. (VS)
- Playkey (VS)
- PlayGiga (Spanje)
- Tsinghua Tongfang Co
- Microsoft Corporation (VS)
- Zynga
- Cirrascale Corporation (Verenigde Staten)
- Google (VS)
Regionale analyse:
De vijf geografische divisies van de cloud gaming markt zijn Europa, Noord-Amerika, Azië-Pacific, het Midden-Oosten, Afrika en Latijns-Amerika. Het gebied Azië-Pacific domineert de industrie omdat landen als China, Japan, India en Zuid-Korea een grote behoefte hebben aan gaming-inhoud. Het gebied Azië-Pacific behaalde het grootste omzetaandeel in 2021, bijna 45,0%, en er wordt verwacht dat dit aandeel tijdens de verwachte periode zal toenemen. In Noord-Amerika en Europa wordt voorspeld dat het marktaandeel voor cloudgaming dramatisch zal toenemen. De vroege acceptatie van cloudtechnologie, de hoge penetratie van geschikte internetinfrastructuur en het stijgende potentieel van partnerschappen, overnames en investeringen zijn de belangrijkste factoren die de marktuitbreiding in Noord-Amerika en Europa stimuleren. Latijns-Amerika zal naar verwachting groeien met een CAGR van ongeveer 40% tijdens de projectieperiode.
Blader door het volledige rapport @ https://www.marketresearchfuture.com/reports/cloud-gaming-market-1368
Cloud Gaming Marktsegmentatie:
Segmentatie op type
- Video streamen
- Bestanden streamen
Segmentatie per gamersysteem
- G-cluster
- PlayStation
- Stream mijn game
- Steam in Home Streaming
- Remote-play
Segmentatie op basis van implementatie
- Openbare cloud
- Privé cloud
- Hybride cloud
Segmentatie per eindgebruiker
- Casual Gamers
- Serieuze gamers
- Sociale gamers
Vraag om kortingen: – https://www.marketresearchfuture.com/check-discount/1368
Nieuws uit de industrie
Met de toename van cloudgaminggebruikers voeren verschillende gerelateerde bedrijven hoge kapitaalinvesteringen uit om de wereldwijde marktomvang te vergroten. Hieronder staan enkele van de nieuwste ontwikkelingen in de Cloud Gaming-markt.
Ubitus Inc. werkt in november 2020 samen met Intel Corporation en heeft een nieuwe cloud gaming-oplossing voor Android aangekondigd. De oplossing is gebaseerd op Intel Server GPU, wat helpt bij soepelere en geavanceerdere gaming-prestaties.
Tencent werkte in november 2020 samen met Intel Corporation. Deze samenwerking is bedoeld om het nieuwe cloudgebaseerde gamingplatform genaamd GAmeMAtrix te implementeren. Als onderdeel van de samenwerking biedt het bedrijf meer dan 100 beroemde games gefaciliteerd door Tencent’s high-density en low-powered gaming-oplossing.
Doelstellingen van het verslag
- Om de omvang van de Cloud Gaming-markt zorgvuldig te analyseren en te voorspellen op basis van waarde en volume.
- Het schatten van de marktaandelen van de belangrijkste segmenten van de Cloud Infrastructure Service
- Om de ontwikkeling van de Cloud Gaming in verschillende delen van de wereld te laten zien.
- Om micromarkten te analyseren en te bestuderen in termen van hun bijdragen aan de Cloud Gaming-markt, hun vooruitzichten en individuele groeitrends.
- Om nauwkeurige en nuttige details te bieden over factoren die van invloed zijn op de groei van de Cloud Infrastructure Service
- Het bieden van een zorgvuldige beoordeling van cruciale bedrijfsstrategieën die worden gebruikt door toonaangevende bedrijven die actief zijn in de Cloud Gaming-markt, waaronder onderzoek en ontwikkeling, samenwerkingen, overeenkomsten, partnerschappen, overnames, fusies, nieuwe ontwikkelingen en productlanceringen.
Gerelateerde rapporten:
- https://www.marketresearchfuture.com/reports/internet-of-things-market-1176
- https://www.marketresearchfuture.com/reports/financial-cloud-market-7492
- https://www.marketresearchfuture.com/reports/artificial-intelligence-market-1139
- https://www.marketresearchfuture.com/reports/digital-banking-market-1986
- https://www.marketresearchfuture.com/reports/iot-agriculture-market-8476
Informatie:
Bij Market Research Future (MRFR) stellen we onze klanten in staat om de complexiteit van verschillende industrieën te ontrafelen via ons Cooked Research Report (CRR), Half-Cooked Research Reports (HCRR), Raw Research Reports (3R), Continuous-Feed Research (CFR) en Market Research &Consulting Services.
Mrfr team hebben het hoogste doel om de optimale kwaliteit marktonderzoek en inlichtingendiensten aan onze klanten te bieden. Onze marktonderzoeksstudies naar producten, diensten, technologieën, toepassingen, eindgebruikers en marktspelers voor wereldwijde, regionale en nationale marktsegmenten stellen onze klanten in staat om meer te zien, meer te weten en meer te doen, wat helpt om al hun belangrijkste vragen te beantwoorden.
Market Research Future (onderdeel van Wantstats Research en Media Private Limited)
99 Hudson Street, 5e verdieping
New York City, NY 10013
Verenigde Staten van Amerika
1 628 258 0071 (VS)
44 2035 002 764 (Verenigd Koninkrijk)
E-mail: [email protected]
Website: https://www.marketresearchfuture.com
Contactgegevens:
99 Hudson Street, 5Th Floor
New York, NY 10013
United States of America
+1 628 258 0071 (US)
+44 2035 002 764 (UK)
Email: [email protected]
Website: https://www.marketresearchfuture.com