header-logo

Kunstmatige intelligentie gedreven marketing communicatie

Vrijwaring: de onderstaande tekst is automatisch vertaald vanuit een andere taal met behulp van een vertaaltool van derden.


ESports Market to Capture a CAGR of 17.30% Between 2023 and 2032 While Touching Approximately USD 5.0 Billion Rapport van MRFR

Aug 25, 2023 11:00 PM ET

Highlights van Market Research Future:

De wereldwijde esports-markt zal in 2023 naar verwachting US$ 1,4 miljard bedragen en zal van 2023 tot 2032 naar verwachting groeien met een CAGR van 17,30%. De groei van de markt wordt gedreven door een aantal factoren, waaronder de toenemende populariteit van videogames, het groeiende aantal esports-toernooien en evenementen en de toenemende investeringen van merken en sponsors.

Esports is een competitieve videospelactiviteit waarbij professionele gamers het tegen elkaar opnemen voor prijzen en roem. De sector is de afgelopen jaren sterk gegroeid en grote toernooien trekken nu miljoenen kijkers.

Ontvang nu PDF-voorbeeldpagina’s met enkele voordelen!
https://www.marketresearchfuture.com/sample_request/11277

De belangrijkste bedrijven in de Esports markt:

Enkele van de belangrijkste bedrijven in de esports-industrie zijn:

  • Activision Blizzard
  • Tencent
  • Valve Corporation
  • Elektronische Kunst
  • Riot Games
  • Sony Interactief Vermaak
  • Microsoft
  • Alibaba Groep
  • Amazon
  • Google
  • Samsung

Deze bedrijven zijn betrokken bij verschillende activiteiten in de esports-markt, zoals het organiseren van toernooien, het ontwikkelen van games en het leveren van streamingdiensten.

Koop dit onderzoeksrapport op:
https://www.marketresearchfuture.com/checkout?currency=one_user-USD & report_id=11277

Marktsegmentatie:

Naar toepassing

  • Platform
  • Service

Per type Streaming

  • Op aanvraag
  • Live

Op apparaattype

  • Smartphone
  • Smart TV
  • Desktop -laptop-tablets
  • Spelconsole

Naar inkomstenstroom

  • Mediarechten
  • Vergoeding speluitgever
  • Sponsoring
  • Digitale advertenties
  • Tickets en merchandise

Belangrijkste beïnvloedende factoren:

Hieronder volgen enkele van de belangrijkste factoren die de markt beïnvloeden:

Toenemende populariteit van videospellen: De populariteit van videospellen is de afgelopen jaren gestaag toegenomen. Dit komt door een aantal factoren, zoals de toenemende beschikbaarheid van snel internet, de ontwikkeling van meer realistische en meeslepende spellen en het groeiende aantal mobiele spelapparaten.

Groeiend aantal esports-toernooien en evenementen: Het aantal esports-toernooien en -evenementen is de afgelopen jaren aanzienlijk toegenomen. Dit komt door de groeiende populariteit van esports en de toenemende sponsoring door merken en sponsors.

Toenemende investeringen van merken en sponsors: Merken en sponsors investeren steeds meer in esports. Dit komt omdat ze esports zien als een manier om een groot en betrokken publiek te bereiken.

Belangrijkste strategieën:

Hieronder volgen enkele van de belangrijkste strategieën die worden toegepast door bedrijven in de esports-markt:

Investeren in de ontwikkeling van nieuwe games: Bedrijven investeren in de ontwikkeling van nieuwe games die speciaal zijn ontworpen voor esports. Dit is om nieuwe spelers en kijkers naar de markt te trekken.

Organiseren en sponsoren van esports-toernooien en evenementen: Bedrijven organiseren en sponsoren esports toernooien en evenementen om hun merken en producten meer bekendheid te geven.

Samenwerken met streamingplatforms: Bedrijven werken samen met streamingplatforms om hun games en toernooien toegankelijker te maken voor kijkers.

Investeren in esports-infrastructuur: Bedrijven investeren in esports-infrastructuur, zoals stadions en trainingsfaciliteiten. Dit is om de kwaliteit van esports-evenementen te verbeteren en meer kijkers aan te trekken.

Volledige rapportgegevens:
https://www.marketresearchfuture.com/reports/e-sports-market-11277

Regionaal inzicht:

De Noord-Amerikaanse esports-markt is de grootste markt ter wereld, gevolgd door Europa en Azië-Pacific. De groei van de Noord-Amerikaanse esports-industrie wordt gedreven door de toenemende populariteit van videogames, het groeiende aantal esports-toernooien en evenementen en de toenemende investeringen van merken en sponsors.

De Europese markt groeit ook snel door de toenemende populariteit van videogames en het groeiende aantal esports-toernooien en evenementen. De esports-markt in Azië en de Pacific zal de komende jaren naar verwachting het snelst groeien door de groeiende populariteit van videogames en de toenemende investeringen van merken en sponsors in de regio.

Laatste nieuws over de industrie:

Hier zijn enkele van de laatste nieuwtjes in de esports-industrie:

1) De International 11, het jaarlijkse wereldkampioenschap Dota 2, heeft een prijzenpot van meer dan 40 miljoen dollar. Dit is de grootste prijzenpot in de geschiedenis van esports.

2) Riot Games heeft aangekondigd een nieuwe esportscompetitie te starten voor zijn spel Valorant. De competitie zal naar verwachting in 2023 van start gaan.

3) Sony Interactive Entertainment heeft Repeat.gg overgenomen, een cloudgebaseerde organisator van esports-toernooien. Deze overname wordt gezien als een manier voor Sony om zijn aanwezigheid op de markt uit te breiden.

Top Trending Rapporten:

Over Market Research Future:

Bij Market Research Future (MRFR) stellen we onze klanten in staat om de complexiteit van verschillende industrieën te ontrafelen via onze Cooked Research Report (CRR), Half-Cooked Research Reports (HCRR), Raw Research Reports (3R), Continuous-Feed Research (CFR) en Market Research & Consulting Services.

Het team van MRFR heeft als hoogste doel het leveren van marktonderzoek en inlichtingendiensten van optimale kwaliteit aan onze klanten. Onze marktonderzoeken naar producten, diensten, technologieën, toepassingen, eindgebruikers en marktspelers voor wereldwijde, regionale en landelijke marktsegmenten stellen onze klanten in staat om meer te zien, meer te weten en meer te doen, wat helpt om al hun belangrijkste vragen te beantwoorden.

Daarnaast lanceren we “Wantstats”, het belangrijkste portaal voor marktgegevens in uitgebreide grafieken en statistieken, met prognoses en regionale en segmentanalyses. Blijf op de hoogte en maak data-gedreven beslissingen met Wantstats.

Market Research Future (onderdeel van Wantstats Research and Media Private Limited) 99 Hudson Street, 5Th Floor New York, NY 10013 Verenigde Staten van Amerika 1 628 258 0071 (VS) 44 2035 002 764 (VK) E-mail: [email protected] Website: https://www.marketresearchfuture.com

Contactgegevens:

Market Research Future (Part of Wantstats Research and Media Private Limited)
99 Hudson Street, 5Th Floor
New York, NY 10013
United States of America
+1 628 258 0071 (US)
+44 2035 002 764 (UK)
Email: [email protected]
Website: https://www.marketresearchfuture.com
Keywords:  ESports Market,ESports Market Size,ESports Market Share,ESports Market Growth,ESports Industry,ESports Market Trends,ESports Market Application,ESports Market Solutons,ESports Market Platform,ESports